AUTOGROUP

Najbližšia dodávka z Nemecka - 31.07.17 Upozorňujeme, pri objednávke

Vážení motoristi, máte problém s elektronikou Vášho vozidla ? Navštevujete jeden servis za druhým a nevedia Vám pomôcť ? Stálo Vás to množstvo peňazí ?

Dale

Potom ste na správnej adrese. Poskytujeme nasledovné služby :

  • kompletná a komplexná diagnostika Vášho vozidla, vyhľadávanie chýb v riadiacich jednotkách
  • oprava elektroniky vozidla, káblovačiek a riadiacich jednotiek
  • úprava riadiacich jednotiek, flash- riadiacich jednotiek
  • oprava prevodoviek
  • dodávka originálnych dielov s garanciou originality

V prípade, že nedokážeme odstrániť Váš problém, neplatíte nič....

AUTOGROUP

Autodiely v maloobchode za veľkoobchodné ceny

Podmienky

Obchodné podmienky

  1. 1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
    1. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej predajne predávajúceho sú považované za záväzné. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom, porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí. Predmetné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim, ktoré sú uzatvárané prostredníctvom internetového obchodu ako zmluvy na diaľku a na všetky vzťahy z nich vyplývajúce.
  2. 2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
    1. Ponúkame Vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu.Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke.
    2. Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúci daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.
    3. Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká e-mailovým potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.
    4. V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
  3. 3) AKO NAKUPOVAŤ
    1. U nás možete nakupovať po registrácií / nad 1000,- eur 2%/ alebo bez registrácie
    2. 3.1. REGISTRÁCIA
      • Pred nákupom doporučujeme sa zaregistrovať na našom e-shope a to kliknutím na odkaz ” REGISTRÁCIA”
      • Do registračného formulára zadajte všetky Vaše potrebné kontakte údaje.
      • Po vyplnení údajov kliknite na odkaz “REGISTRÁCIA”
      • Po tomto kroku Vám bude zaslané na uvedený e-mail (v registračnom formulári ) potvrdenie o úspešnej registrácii
      • V dalšom kroku sa môžte prihlásiť na naše stránky pomocou odkazu “Prihlásiť sa ”.
      • VÝHODY: Pri dalšom nákupe nemusíte vyplňovať kontaktné údaje
    3. 3.2.VÝBER A OBJEDNÁVKA TOVARU
      • Tovar si môžete vybrať podľa kategórií «Cenníky» alebo v požiadavke vyhľadávania. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka stlačením tlačidla “Kúpiť”. Do košíka možete vkladať aj viac tovarov, v nákupnom košíku máte možnosť si všetok tovar prepočítať na výslednú cenu. Po odoslaní objednávky ona bude spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim; Po zaevidovaní objednávky bude na Váš email odoslaný list s plánovaným termínom dodania, podmienkami objednávky a so žiadosťou o potvrdenie. Objednávka bude definitívne prijatá až po obdržaní odpovede./li>
    4. 3.3. DOPRAVA
      • Pred dokončením objednávky mate možnosť vybrať druh dopravy a to:
        • Poštou
        • Osobne
      • Doprava poštou – O uskutočnenom odoslaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo SMS správou.
      • Osobný odber – Objednaný tovar je možné prevziať aj osobne v našej kancelárii Možnosť pre osobný odber treba uviesť v objednávke, aby sme Vám tovar vopred pripravili.
      • Cena dopravy:
        • Pošta – minimálna cena prepravy na Slovenskú je stanovená na 5€ . Náklady na prepravu veľkých balíkov - bude stanovená podľa cenníka Slovenských Pošty. Minimálna cena dodania mimo SR - 10 eur, ale záleží od veľkosti a hmotnosti zásielky . Cenu prepravy budeme súhlasiť s klientom po prijatí objednávky v prostredníctvom e-mailu
      • Ak si kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy neprevezme tovar na mieste určenom kupujúcim a/alebo v časovom rozsahu, ktorý si kuriér s kupujúcim vopred dohodol, vzniká predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.
    5. 3.4.PLATBA
      • Pred dokončením objednávky musíte zvoliť spôsob úhrady a to:
        • Bankovým prevodom – platba vopred
        • Dobierkou - Iba pre zákazníkov na Slovenskú ,ak celková suma objednávky nižšia ako 100 eur . Pri sume objednávky nad 100,- eur sa vyžaduje záloha vo výške 50 % celkovej sumy
        • Osobne
      • Pri spôsobe platby prevodom na náš bankový účet prosím zadajte ako variabilný symbol číslo objednávky , ktoré Vám bude zaslané . Tovar Vám bude zaslaný až po prijatí platby na náš bankový účet.
      • Bankové spojenie: SLSP Michalovce 5068925563/0900
      • Daňový doklad (faktúra) je dodávaná spolu s tovarom. V prípade osobného odberu tovaru si tieto doklady prevezmete osobne spolu s tovarom.
    6. 3.5.CENY ZA TOVAR
      • Ceny sú stanovené podľa aktuálneho cenníku tovaru v dobe objednávky. V prípade uvedenia chybnej ceny tovaru na internetových stránkach elektronického obchodu a jeho následnom objednaní kupujúcim, bude kupujúci okamžite po zistení tejto skutočnosti predávajúcim upovedomený. V takomto prípade môže kupujúci, rovnako ako predávajúci od kúpnej zmluvy odstúpiť.
    7. 3.6. ZASADY
      • Na tento zásielkový predaj realizovaný medzi predávajúcim a spotrebiteľom sa vzťahujú všeobecne záväzné predpisy Slovenskej republiky, a ustanovenia zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, zákon č.223/2001 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  4. 4) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
    1. Objednávka je prijatá do 24 hodín po obdržaní potvrdenia od zákazníka. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
  5. 5) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
    1. Po písomnom potvrdení objednávky zo strany klienta , zašleme objednávku dodávateľovi do Nemecka . Po odoslaní objednávky zrušiť nemôžeme.
  6. 6) BALNÉ A POŠTOVNÉ
    1. Objednaný tovar vám zašleme kuriérskou spoločnosťou, poštou na dobierku alebo po zaplatení prevodom na účet. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase, budete o dodaní informovaný telefonicky alebo e-mailom. Vyhradzujeme si právo zmeny ceny poštovného v závislosti na rozmeroch, váhe a krehkosti objednaného tovaru po telefonickej dohode s kupujúcim.
    2. Pri preberaní krehkého tovaru (svetlá, spätné zrkadlá, karosárske diely …) od kuriéra alebo z pošty, prosíme skontrolujte si tovar priamo na pošte, alebo v prítomnosti poštového kuriéra pre prípadné poškodenie prepravnou spoločnosťou. V prípade, že tovar bude poškodený kontaktujte v prvom kroku poštu alebo kuriéra, aby sme predišli problémom pri reklamácií.
  7. 7) DODACIA LEHOTA
    1. Tovar z objednávky potvrdenej v pondelok a utorok daného týždňa príde do nášho skladu na Slovensku v sobotu daného týždňa . Zasielanie zákazníkom v pondelok následujúceho týždňa. Pri objednávkach prijatých v ostatných dňoch týždňa, sa dodanie príjemcovi uskutoční o dva týždne.
  8. 8) VÝMENA TOVARU
    1. V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Výmenu tovaru je možné zrealizovaťdo 30. dní od prevzatia tovaru, po 30. dňoch výmenu tovaru neakceptujeme. Tovar vymieňame iba za tovar v rovnakej alebo vyššej cenovej hladine. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu kuriérskou spoločnosťou, alebo poštou. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.S týmto nie je dotknuté právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní.
    2. Tovar pri výmene musí byť:
      • nepoužívaný
      • nepoškodený
      • kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)
      • v pôvodnom (nepoškodenom alebo inak znehodnotenom) obale
    3. Elektrické diely nie je možné vymeniť.
  9. 9) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    1. Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, ak je fyzickou osobou oznámi predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
    2. Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, ak je právnickou osobou alebo živnostníkom oznámi predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
    3. Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“), aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje vo všetkých svojich informačných systémoch, a to najmä údaje, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné na realizáciu objednávky kupujúceho.
    4. Predávajúci vyhlasuje, že súhlas dotknutej osoby si nebude vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti ustanovenej predávajúcemu.
    5. Kupujúci udeľuje na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci o splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas tiež zanikne pri on-line zrušení registrácie, resp. v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu. Predávajúci je povinný v takomto prípade všetky poskytnuté osobné údaje kupujúceho, ktoré uchovával a spracovával nenávratne zlikvidovať.
    6. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že predávajúci mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil údaje uvedené v ust. § 15 ods. 1 Zákona.
    7. Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na stránkewww.autogroup.sk v časti “MOJE KONTO” (samozrejme iba v prípade registrácie zákazníka)
    8. Predávajúci sa zaväzuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi, bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade so Zákonom a inými platnými právnymi predpismi SR, bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Zákonu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom, ani ich nebude obchádzať a poskytnuté osobné údaje bude používať len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok predávajúceho. Spracovávané osobné údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.
  10. 10) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
    1. Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť prepravcovi a následne našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
    2. Záruka sa nevzťahuje na:
      • a) vady zapríčinené opotrebením pri bežnom používaní
      • b) vady zapríčinené nesprávnym použitím
      • c) vady zapríčinené nesprávnou (neodbornou) montážou
      • d) vady zapríčinené nesprávnym skladovaním
    3. Postup pri reklamácii:
      • 1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom , či písomne
      • 2) tovar zašlite (nie na dobierku) na našu adresu
      • 3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, Vašu adresu
      • 4) zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode, reklamačný formulár našej firmy, doklad o montáži, protokol zo servisu o chybnom náhradnom diele, ktorý chce kupujúci reklamovať
    4. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
  11. 11)VRÁTENIE TOVARU – ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
    1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.
    2. Ustanovenia týchto obchodných a reklamačných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) zákona 250/2007 Z.z..
    3. Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy, alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo pomocou formulára, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných a reklamačných podmienok. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
    4. Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar spolu s dokladom o kúpe preto prosím pokiaľ možno zasielajte späť:
      • nepoužívaný
      • nepoškodený
      • kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)
      • v pôvodnom obale
    5. Odporúčame vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Kúpnu cenu tovaru, Vám vrátime prevodom na Vami určený bankový účet (pokiaľ sa spolu nedohodneme inak), a to najneskôr do 14 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona.
    6. V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí spotrebiteľ predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu.
    7. V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.
  12. 12) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    1. 1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobudli platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovom portáli www.autogroup.sk .
    2. 2. Predávajúci je oprávnený na základe vlastného uváženia kedykoľvek zmeniť znenie Všeobecných obchodných podmienok. Nové znenie Všeobecných obchodných podmienok nadobúda účinnosť dňom, kedy sú zverejnené na internetovom portáli. Dovtedy platné Všeobecné obchodné podmienky strácajú platnosť a účinnosť dňom nadobudnutia platnosti a účinnosti nových Všeobecných obchodných podmienok.
    3. 3. Zmluvy a s tým súvisiace právne vzťahy sa spravujú Všeobecnými obchodnými podmienkami platnými a účinnými v čase uzavretia zmluvy.
    4. Reklamačný poriadok
      • 1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí Kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu, Predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
      • 2. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok. Kupujúci bol riadne oboznámený s reklamačným poriadkom a informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len “Zákon”) v čase pred uzavretím kúpnej zmluvy tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si v čase pred odoslaním objednávky prečítať ich.
      • 3. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho.
      • 4. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.
      • 5. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
      • 6. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.
      • 7. Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení a pokiaľ možno s originálnym obalom tovaru. V prípade vrátenia tovaru poštou, alebo kuriérom tovar musí byť poslaný bez dobierky. V prípade vrátenia peňazí, požadujeme doklad s dátumom o prebratí tovaru.
      • 8. Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prevádzke predávajúceho v súlade s § 18 ods. 2 Zákona tak, že vyplní formulár na výmenu, vrátenie peňazí alebo uplatnenie reklamácie – a doručí ho predávajúcemu. Kupujúci je povinný vo formulári presne vyplniť všetky požadované informácie. Reklamačné konanie začína dňom doručenia vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie a reklamovaného tovaru predávajúcemu. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.
      • 9. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu vo svojej prevádzke, za prítomnosti osoby poverenej na vybavovanie reklamácií.
      • 10. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie chyby.
      • 10. Predávajúci vydá kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru.
      • 12. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len “odborné posúdenie tovaru“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
        Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
      • 13. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
      • 14. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný obdobný s porovnateľnými technickými parametrami po vzájomnom odsúhlasení.
      • 15. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
        • 1. nepredložením dokladu o zaplatení
        • 2. neoznámením zjavných chýb pri prevzatí tovaru,
        • 3. uplynutím záručnej doby tovaru,
        • 4. mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
        • 5. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojimi chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
        • 6. neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
        • 7. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s bežným používaním tovaru
        • 8. poškodením tovaru neodvrátiteľnými alebo nepredvídateľnými udalosťami.
      • 16. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
        • 1. odovzdaním opraveného tovaru,
        • 2. výmenou tovaru,
        • 3. vrátením kúpnej ceny tovaru,
        • 4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
        • 5. písomnou výzvou na prevzatie tovaru v prípade neoprávnenej reklamácie,
        • 6. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
      • 17. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. spolu s tovarom doklad o vybavení reklamácie.
      • 18. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná.
      • 19. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
      • 20. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
      • 21. Všetky právom uplatnené opravy sú v záručnej dobe bezplatné.
      • 22. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená nasledujúcim spôsobom: predávajúci zabezpečí odstránenie vady, alebo predávajúci vadný tovar vymení (určenie spôsobu vybavenia reklamácie závisí na rozhodnutí predávajúceho a kupujúci sa nemôže určenia vybavenia svojej reklamácie domáhať).
      • 23. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví reklamáciu výmenou tovaru za tovar iný funkčný, alebo v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu na vadný tovar.
      • 24. Reklamačný tovar je možné poslať poštou alebo kuriérom, prípadne tovar doručiť osobne. Zásielky na dobierku nepreberáme. Odporúčame zaslaný tovar poistiť.

Development of Web-sites | Creating Android / iOS apps | Design and Branding | SEO promotion